lauantai 16. elokuuta 2014

Beibi oon sun heroiini

Jahuu! Haloo Helsinki, saat mut liekkeihin joka kerta, kun Beibi soi.

Ja sehän soi!

Kuten eilen mainitsinkin, Beibi-biisistä tuli mun virallinen kesälomabiisi. Olettehan tekin jo kuulleet sen? Jos ei niin viimeistään nyt kannattaa painaa play-nappulaa.

https://www.youtube.com/watch?v=CyMpHXAjosA

Heti ensimmäisellä kerralla, kun kuulin tämän Radio Suomipopin Aamulypsyssä, olin myyty. Jo ensimmäiset tahdit sai liikkeelle ja sit sheikattiin. Minulle aina tärkeintä biiseissä on sanat. Ja nämä sanat osui ja upposi omaan elämään. Ja vielä jotenkin juuri siihen hetkeen, kun kuulin ensimmäistä kertaa. Että sattuikin!

Yritin vääntää tähän sanat.... Katsotaan sit myöhemmin menikö oikein, kun joku laittaa ne oikeat nettiin. Mitä mieltä olette biisistä?


"Kuka sä oot ja mitä teet mun edessäni kello viis. On aamuyö ja upota sun silmiis ja mietin mikä tunne tää on, oi ei. Kello lyö kuus, muutetaan maailma ja naapuri huus olkaa jo hiljempaa mut meidän avaruus on tässä vaikka hiffaa muut ei.

Mitä sä teet kun katsot mua se ohi ei mee toisin kuin muut katseet joita niin pelkään

Beibi
räjäytä mut tässä
Beibi
aamuhämärässä
Beibi
sä et tarvii mitään muuta, jos saat suudella mun punaista suuta
Beibi
räjäytä mut tässä 

Beibi
puolielämässä
Beibi
mä en tarvii mitään muuta. Jos sä saat mut kiinni, ei oo takas paluuta

Suhteet ei muutu paremmaks. Oli niitä takana tuhat tai kaks. Mä kävin yhä uhkarohkeemmaks. Ja rakastuin yli rautamuurin. Ja kun tuli kohta, vihdoin ilman siitä tulee siitä kuumaa. Tää on meille kiellettyä huumaa. Tää on voima kaikkein suurin.

Pyyhi pelko pois ja näytä kuinka käsi tatuois silmät mun selkään että aina sut nään.

Beibi
räjäytä mut tässä
Beibi
aamuhämärässä
Beibi
sä et tarvii mitään muuta, jos saat suudella mun punaista suuta
Beibi
tartu muhun kiinni
Beibi
oon sun heroiini
Beibi
Sä et tarvii mitään muuta. Jos sä saat mut kiinni, ei oo takas paluuta

Jos mä tähän lähden, mitä en tehnyt muiden tähden niin ole mulle sen arvoinen.
Jos mä tähän lähden sua piilon kätke en vaan aion olla silmin nähden onnellinen.


Beibi
räjäytä mut tässä
Beibi
aamuhämärässä
Beibi
sä et tarvii mitään muuta, jos saat suudella mun punaista suuta
Beibi
tartu muhun kiinni
Beibi
oon sun heroiini
Beibi
Sä et tarvii mitään muuta. Jos sä saat mut kiinni, ei oo takas paluuta

Mä tiesin sä oot tehty mulle
Sä tiesit mä oon tehty sulle
Mä oon sun, sä oot mun."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti