lauantai 19. heinäkuuta 2014

Super jännittävä päivä

Tänään on todella jännittävä päivä. Olen nimittäin lupautunut kuvaamaan työkaverini häät. En siis tee hääkuvausta - ei ole oikein mun juttuni. Mutta tässä lupasin tehdä poikkeuksen. Ja nyt jännittää. Pitäisi kuvata koko tilaisuus kakun leikkuuseen asti ja tietysti ottaa parille viralliset hääkuvat. Ensimmäinen virallinen hääkuvauskeikka ja näin paljon vastuuta, huh!

Onneksi luotan itseeni sen verran, että tulen saamaan edes yhden hyvän kuvan - ja morsian sanoi, että se riittää! Eli olen aika varma onnistumisestani. Kuitenkin on kamalat paineet, kun miettii, miten tärkeää ihmisille on kuvat omista häistään.

Tässä on siis minulle henkisen kasvun paikka. Täytyy mennä paikalle asenteella, että minähän osaan ja pystyn! Se vaatii hieman meditaatiota ennen H-hetkeä. Jos jollain on pikaisia henkisen kasvun vinkkejä, saa kertoa. Nyt imen viimeiset ideat Pinterestin syövereistä vielä ja valmistaudun päivään.

Mukavaa viikonloppua!

http://www.shannoncooperphotography.com/

2 kommenttia:

  1. Tämähän ei auta enää yhtään näin jälkikäteen, mutta mä oon ainakin häissä sellaisessa moodissa, etten muista mitään ideoita mitä oon miettinyt etukäteen :) Elän niin hetkessä, unohdan hetkeksi kaiken muun.

    Joskus illemmalla vasta muistan tarkastaa puhelimen tai ylipäätään katsoa kelloa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehh, mä onneksi muistin suurimman osan, koska teen aina kirjallisen suunnitelman ennen kuvausta :D sit lisäksi tulee niitä tilannekuvia ja oivalluksia. Mutta tarvitsen sen punaisen langan. Ja jälleen kerran se oli hyvä olla.

      Poista