torstai 27. maaliskuuta 2014

Kun vanha jää taakse

Kaikki sanovat aina, että missään vanhassa ei saa elää ja elämää kuuluu mennä eteenpäin. Valitettavasti olen joutunut kuitenkin olemaan kiinni vanhassa elämässä entiseen elämääni kuuluneen ihmisen takia.

Nyt käynyt niinkin kivasti, että olen vapautunut kokonaan tästä vanhasta elämästä! Ja vaikka olen yli kaikesta paskasta, mitä siihen elämään kuului, on kuitenkin kiva päästä täysin irti ihmisestä, joka kaiken negatiivisuuden elämässäni aiheutti. Voisi kai siis sanoa, että nyt se minun elämä alkaa! Johan tässä on sitä elämän alkua pari vuotta saanut odotella. Kiitos vaan hänelle, kun hoisi asiat kunnolla loppuun.

Kaikista parisuhteista ja varsinkin niistä huonoista oppii jotain. Tästä edellisestä opin hyvin paljon ja kasvoin ihmisenä suuresti. Aina toiset ihmiset opettavat ja koska minulle tämä oli pisin parisuhde, tuli opittua sen aikana ja sen jälkeen. Varsinkin tämä jälkeen aika on ollut kovaa tekemistä. Olen saanut nostaa itseäni syvästä suosta. En olekaan lihava tai ilkeä akka. Olen reilu ja rakastettava. Näitä täytyy itselle hokea joka päivä. Minä olen hyvä ihminen vaikka kuka sanoisi mitä. Tämä blogi on myös osa sitä oppimista hyvään elämään. Yritän tehdä asioita niin, että ne tukisivat aina sitä hyvän elämän tavoitetta, joka minulla on.

Vaikka kirjoitus oli hieman ympäripyöreä, saatte käsitystä sentään minkälaiset ovat lähtökohdat olleet ja nyt voin sanoa, että jippii elämä ja positiivisuus! Ei enää negatiivisia ihmisiä ympärille eikä pakolla parisuhdetta, jos siihen ei ole luonnollista ryhtyä. Kaikki vain hyvän kautta.


5 kommenttia:

  1. en oo käyny taas aikoihin lukemassa! mä toivon, että tää on se sama tyyppi eikä joku sen seuraaja, mutta oli miten oli: HYVÄ!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelin viime maanantaina, kun etsin sun blogia enkä löytänyt, et ootko lopettanut?! Piti laittaa viestiä, mut jäi näköjään. Kiva, kun sä tulit lukemaan taas! Just se sama tyyppi kyseessä, ei onneksi ole tullut samanlaista pässiä heti perään ;) mutta nyt kaikki hyvin <3

      Poista
  2. Miten me päädyttiin Sarin kanssa kommentoimaan tähän samaan? En oo pitkään aikaan ehtinyt lukea blogeja ja nyt alotin luku-urakan. Meheviä New York -juttuja, joita pitää laittaa talteen - jos vaikka joku päivä... ;-)

    Ja - ihana kuulla, että olet päässyt ihmisestä eroon, joka aiheutti pahaa oloa. Hehkuttamassani Kaisa Jaakkolan kirjassa "Hormonitasapaino" Kaisa esittää lukijalle kysymyksen: ketä ihmistä rakastat eniten? Vaikuttaa siltä, että olet löytänyt taas sen ihmisen. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos vaikka joku päivä on aina hyvä ;) ihmeessä keräile vinkkejä. Niistä on paljon apua sitten matkan suunnittelussa.

      No nyt todellakin täytyy lukea tuo kirja ja pikaisesti! Kovin on viisas Jaakkola ;) Näköjään on se eniten rakastettava ihminen löytynyt taas. Onneksi!

      Poista
    2. Kirja painottuu enemmän tutkimuksiin ja kehon toimintaan, mutta kannustaa kuitenkin lempeän määrätietoisesti lukijaa tekemään parempia valintoja oman hyvinvoinnin tueksi. Tämä edellä mainittu kysymys esitettiin kirjan lopussa, mutta se jäi mieleen, kun sain vastikään kirjan luettua loppuun.

      Poista