maanantai 3. maaliskuuta 2014

Viikon 10 Voimabiisi

Ruotsi. Rock. Rakkaus. Smash Into Pieces. Livenä viime torstaina Tampereella. Vähän ehkä hävetti, että niiden ekalla keikalla Suomessa oli vaan kourallinen ihmisiä ja noloja teinejä sekä wanna be -teinejä. Muuuuuutta, onneksi pääsivät lämmittelemään Amaranthia Helsingin Nosturiin ja Lahden Sibbetaloon ja saivat siellä enemmän huomiota. Ovat kaiken huomion ansainneet. Super hyvä bändi. Olen yrittänyt tätä sanoa jo jonkin aikaa jos vaikka kenelle, mutta vielä ei ole kuin yksi kaveri innostunut. Ehkä se kiinnostus tästä pikku hiljaa tästä kasvaa.

Instan ja Twitterin kautta olin vielä yhteydessä bändiin ja olivat kyllä todella innoissaan Suomesta. Ovat kuulema jo suunnittelemassa uutta rundia. Toivottavasti silloin vähän isommassa paikassa Tampereella kuin Jack the Roosterissa.

Keikoilla tietysti aina tapahtuu hyviä juttuja, joista esimerkkinä ja itselle muistilistaksi kohokohdat
- tanssijanainen
- "no other underpants" - no en mä v **** sulle puhunut!
- "mitä mä tekisin niillä hikisillä pyyhkeillä? En pesisi sitä? Ja jos pesisin niin se olisi vaan tavallinen musta pyyhe. Miks haluaisin sellaisen?"
- "mikä se valkoinen oli, minkä ne jakoi? Joku rumpujuttu? Mitä mä olisin sillä tehnyt? Jos olisi heittänyt niin, mitä olisin tehnyt? En mä halua sitä! Älä nyt heitä sitä tänne!"

Nämä naurattavat näin maanantaina kovasti. Kerrankin maanantaiaamu on varsin iloinen!

Smash Into Pieces on ensimmäinen bändi, joka on koskaan mulle mitään twiitannut. Vuosi sitten helmikuussa sain niiltä twiitin ja vaikka rakkaus musiikkiin oli jo syntynyt, syventyi rakkaus bändiin, koska osoittivat pitävänsä huolta faneistaan. Ja viikonloppuna saatu sydän <3 kruunasi koko homman. Kiitos, tack! Hoppas vi ses snart!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti